عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

ادبیات کلامی ملیکا طلا

1391/12/8 22:59
نویسنده : مامان راحله
286 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه91/12/4 مامانی جیگرطلارو بردم بیرون .                                                                                                                                                                                                 

در طول راه همش با اون ادبیات بی نظیرت میگفتی:مامانی جون لطبن{لطفا} اهنگو زیاد کن. بعدشم باهاش می خوندی. همشم به من می گفتی. بخون مامان. تو هم بخون. بعدشم رفتیم باباییو سوار کردیم.یه چرخی زدیمو خانوم طلا سفارش بستنی میوه ای یا به قول خودت{بسبنی رنگارنگ} دادی. قربون اون دل مهربونت برم. بستنیتو که خوردی گفتی:{مامان پس مامان مصی چی؟ برا اونم بسبنی می خری؟} یه بارم که بابایی بد پیچید جلوی یه ماشین گفتی:{بابا.مراقم باش. نزدیک بود برخود کنی با اون ماشینه. واااااااای.}بعدشم که من داشتم باباییو به خاطر تخلف رانندگی دعوا میکردم گفتی:{مامان نه نه اشکالی نداره. عصبانی نباش. خوشحال شو.قربونت برم الهی که از همون اول که شروع به حرف زدن کردی کتابی حرف می زدی. مامان فدات که هر وقت بهت میگم دوست دارم گاهی میگی :{منم عاشگتم}گاهی هم میگی{گربونت برم}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)