عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

سرزدن و رفتن دوباره + عذرخواهی

1392/10/11 13:48
نویسنده : مامان راحله
363 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همهء دوستان و سروران عزیزم.

واقعا شرمنده هستم و عذر میخوام بابت غیبت طولانی که داشتم.

به بزرگی خودتون ببخشید.

عدهء زیاد از شما دوستان عزیزم در این مدت کامنت گذاشته بودید اما متاسفانه مدتها به وبلاگ نیامدم و نتونستم بخونم و تایید کنم.

الانم به خدا وقت زیاد ندارم خیلی سرم شلوغه.

نگران نباشید حال هممون خوبه. فقط به جز جابجایی تغییرات و گرفتاری های دیگری هم در زمینه های دیگر داشتیم که وقت و اولویتی برای توی اینترنت اومدن برامون باقی نمیذاشت.

همتون رو دوست دارم با کوچولوهای نازتون که امیدوارم همیشه سالم باشن و سایه شما بالای سرشون.

بازهم عذرخواهی میکنم و خدا نگهدار تا انشاا... در آینده فرصتهای بیشتری پیش بیاد. فعلا مسائل روزمره زندگی وقتمون رو خیلی میگیره.

پسندها (3)

نظرات (0)