عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

عکسهای اتلیه(در 9 ماهگی) و (1 سال و نیم)

1392/2/13 23:12
نویسنده : مامان راحله
665 بازدید
اشتراک گذاری

                  

 

                       قلب بقیه عکسها و توضیحات در ادامه مطلبقلب

 

            

 

         

 

           

 

             

 

           

 

            

 

     

 

           

 

عزیز مامان ،اون عکسهایی که کوچکتری در سن 9 ماهگی و تو جشنواره کودکه. انهایی هم که بزرگتری تو اتلیه لیان انداختی . متاسفانه cdعکسهارو نداشتم و از روی عکسها ،عکس گرفتم.واسه همین کمی بی کیفیت شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پرهام ومامانش
30 فروردین 92 23:41
oخیلی خوردنی هستی مخصوصا دومین عکست که خیلی جیگری


ممنون خاله مهربونم.
بهاره مامان ونداد
31 فروردین 92 1:46
وای من عاشق این عکس شدم که زل زدی به دوربین خوردنی کوچولووووووووووو


ممنون خاله ماهم.
ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
31 فروردین 92 8:12
ماشالله به این ناز دختر
نی نی بودی خیلی توپول بودی اسپند فراموش نشه مامان راحله جون


ممنون خاله مهربون.چشم.
مامان الینا
31 فروردین 92 10:41
سلام راحله جون .خیلی خوشحالم کردی برام پیام گذاشتی .با افتخار لینکت میکنم


ممنونم دوست خوبم.
اتنا مامان نگین
31 فروردین 92 11:53
خیلی خوشگلن ماشالله عزیزم .راستی اتلیه دردونه ها اتلیه تخصصی کودک وبارداری ادرسش هم عظیمیه ضلع جنوب شرقی میدان طالقانی پلاک 1 طبقه دوم نزدیک فست فود غروب خورشید


خیلی سپاسگزارم دوست خوبم.
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
1 اردیبهشت 92 23:56
عزییییییزم
ماشالله چقدر تپل مپل بودی خوشگلم
خیلی ناز بودن عکسا مخصوصا اونی که داری دوربینو نگاه میکنی
موهای چتریت عشقمه


خاله مهسا جونم ممنون.خیلی دوست دارم.
اتنا مامان نگین
4 اردیبهشت 92 11:12
سلام عزیزم در مورد رمز دار کردن حس کرد م بهتره.نمیدونم اگه نظری داری بگو به نظرت کار خوبی یا نه?راهنمایی کن.خصوصی


اتنا جان خصوصی گذاشتم برات.
یه نی نی توو خواب و رویا
4 اردیبهشت 92 13:09
ملیکا جون در هر حالتی زیباست


ممنونم دوست نازنینم. لطف دارید.
مامان مهندس کیان
5 اردیبهشت 92 12:32
عاشق این عکس یکی مونده به آخریم،چه جیگری شددددده


مرسی خاله جونی.
مامان آنی
10 اردیبهشت 92 10:36
وای خداجونی
چه دخمل ناز و خوشگل و خوردنییییی


مرسی خاله مهربونم. دوست دارم.
مامان امیر حسین
24 اردیبهشت 92 15:03
چه عکسهای قشنگی.ماشاالله


ممنون دوست عزیزم.ماشاالله به امیر حسین جانم.