عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

تغییراسم وبلاگ دخترگلم(قربون اون نگاه پر جذبه)

1392/2/13 23:43
نویسنده : مامان راحله
456 بازدید
اشتراک گذاری

                        قلب توضیحات درادامه مطلبقلب

 

                    

دوستان خوبم که همیشه به ما لطف داشتیدو برایمان خیلی عزیزهستید، اسم وبلاگ ملیکا جان درپی یک کامنت زیبا از طرف دوست عزیزم سایه جان(پست13 به در) تغییر کرد.قلب

خاله سایه مهربانمقلب،ازاینکه اینقدر به من لطف داری ممنونم و مامانی

 

 

برای قدردانی، لقب زیبایی که برایم انتخاب کردی را ،جایگزین اسم

 

 

قبلی وبلاگم کرد.تشویق

 

 

 

            (ملیکا،زیبای پاییزی من)               

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان مليكا
18 فروردین 92 11:13
سلام عزيزم سال نو مبارك
خانومي آدرس رستوران رو ميخواستي متاسفانه تعطيل شده و تبديل به نونوايي شده تو جنت آباد بود
اسمش فينگيلي بود حالا ممكنه جاي ديگه هم شعبه داشته باشه
مليكاي خوشگلم رو ببوس از طرف من


ممنونم از توجه و لطفتون. شما هم ملیکا نازمو ببوسید.
مامان اتنا
18 فروردین 92 16:16
سلام خانومی اسم جدیدتون مبارک واقعا برازنده دخملتونه .خصوصی عزیزم


مرسی ازحضورگرمتون.
مامان اتنا
18 فروردین 92 16:17
بازم خصوصی


ماشاالله به نگین جونی.چقدر عکسهاش نازه. ممنون از رمز.بوس واسه نگین خوشگلم.
مامان عاطفه
18 فروردین 92 23:12
سلام عزیزم.
مبارک ملیکا خانومی باشه.اینم خیلی قشنگه


.سلام خاله جون..ممنونم.


مامان کسری
19 فروردین 92 10:58
ماشاالله ملیکا جون انقدر نازو خوشگله که همه عاشقش میشن.من که واسه پسرم از حالا کاندیدم.


ممنون خاله جونی.کسری جانو ببوسید.
سایه
19 فروردین 92 11:01
سلام به زیبای پاییزی من ومامان پراز لطف ومحبتش.واقعا شوکه شدم وقتی اسم وبلاگو دیدم. فکرشم نمیکردم ممنونم.بی نهایت از توجه شما ممنونم.زیبای پاییزی من،بی نهایت دوستت دارم.


خاله سایه عزیز.در مقابل الطاف شما ما...ما هم دوستت داریم.
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
19 فروردین 92 19:36
وای چه اسم قشنگیییییییی


ممنون.
مامان مليكا
20 فروردین 92 15:42
راستي يادم رفت بگم اسم جديد مبارك واقعا اسم قشنگي انتخاب كرديد


ممنونم.ملیکای خاله رو ببوسید.
یه نی نی توو خواب و رویا
22 فروردین 92 11:02
ملیکا جون همیییییییییییشه زیباست


ممنون خاله مهربونم.
مامان بابای الیسا
23 فروردین 92 12:59
واااااااااااااای عزیزم چه ناز شدی قربونت آفرین به تو دخملی خانم که همکاری کردی عزیز دلم


ممنون خاله جونم. الیسا جونو ببوس.
پرهام ومامانش
24 فروردین 92 9:11
________$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$____________
خوشگل بودی خوشگلتر شدی


مرسی خاله جونی.
عاطفه مامان الای
13 خرداد 92 1:30
دوست گلم همه وبلاگتو گشتم ...من از خودم زیاد عکس نمیزارم ...ولی تو پست روز پدر چند تا عکس گذاشتم خواستی بروببین... درضمن خودتم خوشگل ونازی ...اولش فکر میکردم ...از اون دخترایی که حجاب کامل دارن وآرایش هم نمیکنن هستی ...بعد دیدم مثل خودمی بیشتر خوشم اومد ...البته من خیلی ملایم آرایش میکنم ...وخیلی عاشق تیپ زدن هستم ...شما هم همونی هستی که من دوست دارم مثل خودم...ردضمن ملیکا کودک خیلی زیبایی هستش ...خیلی عکسای قشنگ ونازی ازش گرفتی ...میبوسمتون


ممنونم عزیز دلم.نظر لطفته. برات کامنت گذاشتم همین الان.