عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

وبازهم یک شاهکار دیگه از عشقم.(3 سال و نیم)

1392/2/4 1:32
نویسنده : مامان راحله
407 بازدید
اشتراک گذاری

                      تشویقعکسها و توضیحات در ادامه مطلبتشویق

 

                                                    

 

                                                  

 


مامانو صدا زدی و گفتی:مامان ببین یه زرافه درست کردم.این کوچولویه هم نی

 

نیشه.ماشاالله بهت عزیزم.عکس تو ادامه مطلب.تشویقتشویقتشویقماچماچماچقلبقلبقلب

 

 

 

دخترم،نفسم،عمرم، خدا را شاکرم که گلی چون تو به من داد. عزیز مامان هر روز با کارهای قشنگ و هوشمندانه ات همه ما را شگفت زده میکنی. امروز مامان مصی رفته بود خونه عزیز جون. اول با کمک هم املت درستیدیم و نوش جان کردیم و بعد مامانی رفتم سراغ ناهار و شما هم با خط کش جادوییت مشغول شدی. بعداز 1 ربع اومدی گفتی:(مامان یه زرافه درست کردم و اون زرافه این بودتعجب ومامان در شگفتم که چطوری در اندام این زرافه اینقدر تونستی تناسب را حفظ کنی. 1000 الله و اکبر به جونت عشقم.

 

 

و حالا شوک بعدی..... بعداز کلی بوسیدنت و تشویق و قربون صدقه رفتم سر کشو تا ابرنگ بدم نقاشی کنی که یهو چشمت به اینه ای افتاد که چندی پیش از درون جعبه شانسی دراورده بودی و من به خاطر اینکه روی اینه یه پازل بود که درست کردنش بسیار سخت بودو انقدر باید بلوکهارو بالا پایین و چپ و راست کنی تا به نتیجه برسی و اصلا مناسب سن شما نبود،قایمش کرده بودم.خلاصه هرچی گفتم قبول نکردی و پازلو قاپیدی و بردی یه گوشه و مشغول ور رفتن.متفکر منم بی خیال شدم و پیش خودم گفتم:(یه ذره ور میره و پرتش میکنه اونور) اما خوب...زهی خیال باطل. یهو صدای فریادت اومد که:(چرا درست نمیشههههههههههه؟ اه.اصاب.) یعنی اعصابم خورد شد.خندهاومدم گفتم:(دخترم.بده اونو به مامان.اون مال سنت نیست) بازم ندادی و دوباره مشغول شدی.

 

 

و منم باز بی خیال شدم و رفتم دنبال درستیدن ناهار.بعداز مدتی دیدم صدات نمیاد.شک به خرابکاری کردم.اخه همه بچه ها وقتی صداشون نمیاد که یه دسته گلی به اب داده باشن.خنده اروم اروم اومدم و دیدم.... هزار الله واکبربه دختر 3 سال و نیمه من ،با غرور نشستی و داری به پازلی که موفق شده بودی درستش کنی زل زدی.تشویقتشویقتشویق منم اهسته از روی اپن دوربینو برداشتم و عکس نازدختر پرتلاشمو گرفتم.یه خصوصیت بسیار خوبی که داری اینه که هرگز ناامید نمیشی و تا کاریو تموم نکنی کنار نمیکشی.

 

 

 

و الان هم بابایی و مامان مصی شاهکارهاتو دیدن و اینطوری شدنتعجبو بعد اینطوریتشویق و بعد اینطوریقلب و بعدشمماچو قول یه جایزه خوب واسه گل دختری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
13 فروردین 92 14:36
عزییییییییییزم
چقدر خلاق و باهوشه ماشالله
خداکنه دختر منم مثل ملیکا باهوش باشه


مرسی خاله جونش. صدالبته که دخملی شما هم باهوش وهم جیگرطلا میشه.
سایه
14 فروردین 92 16:49
عزیززززززززززززززززم.چقدر قشنگ درست کرده.کاملا واضح.ماشاالله به این عروسک ملوسک


مرسی خاله مهربون.