عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

92/1/7 گل دخترمو بردیم سرزمین عجایب

1392/2/1 1:41
نویسنده : مامان راحله
310 بازدید
اشتراک گذاری

 عشق مامان،امروز به اتفاق بابایی، دایی حمید و مامان مصی بردیمت سرزمین عجایب. توضیحات در ادامه مطلب.       

                                                                                                                                                                                                  

 

 

 

 


عزیزدلم،خیلی خوشحال بودی.اما هرچی میگفتیم بیا قطار سوار شیم،چرخ و فلک،هواپیما...می گفتی نه. فقط می خوام نگاه کنم.گاهی هم می رفتی سراغ بازیهای کامپیوتری که مناسب سنت نبود و می گفتی :اینو می خوام بازی کنم. خلاصه،مامانی طبق معمول همیشه عجول و بابایی هم طبق معمول خونسرد. من می گفتم:اصلا بریم. بابایی می گفت:عزیزم خونسرد باش،بهش فرصت بده،بلاخره سوار میشه.بعداز گذشت 1 ساعت چرخیدن و دریغ از 1 وسیله سوار شدن،مامانی و دایی و مامان مصی هم گرسنه شدیم و رفتیم پایین بخور بخور. جنابعالی هم به بابایی گفتی اسنک می خوام و همونجا نشستی اسنک بخوری(نوش جونت جیگرم)بهداز یه ته بندی زنگ زدم بابا که سفارش کنم 1 ثانیه هم دستتو ول نکنه(نگرانی های مادرانه) که بابایی گفت :طلسم شکسته شده و خانوم گل قطارسواری کرده و بازم می خواد سوار شه،میگه بگو مامانم بیاد،می خوام با مامان سوار شم. منم خوشحال دویدم سویت. اره گلم،جونم برات بگه 3 بار قطار،2 بار چرخ وفلک و 1 بارهم تاپ سوار شدیم.قربونت برم که از خوشحالی تو تونل همش منو بوس می کردی.به منم خوش گذشت. حالا مگه میومدی. به هزار وعده وعید راضی شدی. تو ماشین هم از خستگی فوری خوابت برد.الهی نازدخترم همیشه بخندی.دوست داریم تا بی نهایت.                                                                                                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید مهدی
10 فروردین 92 0:11
مامانی خوب با این دخترنازت کیف می کنی.البته ملیکا جانم مامان باحال و مهربونی داره. خدا هردوتونو برا همدیگه حفظ کنه انشاالله.
نیلوفر
14 فروردین 92 14:53
سلام عزیزم ماشاالله عزیزت بزرگ شده خیلی ناز شده


ممنون خانوم گل. بوس.