عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

دوست نازنینم،مامان امیرمهدی جانم،ممنونم که منو به این نظرسنجی دعوت کردی

1392/3/24 17:54
نویسنده : مامان راحله
766 بازدید
اشتراک گذاری

اگر ماهی از سال بودم.....ابان،ماه تولد همه هستیم ملیکا جانم.

 

 

اگر روزی از هفته بودم.....جمعه،شایداین جمعه بیاید،شاید.

 

 

اگر عدد بودم....7،چون عدد مقدسی است.

 

 

اگر جهت بودم....مستقیم،هیچ راهی به سوی سعادت نمیرود مگر راه مستقیم.

 

اگر همراه بودم....همراه یتیمان و دردمندان

 

 

اگر نوشیدنی بودم....اب،پاک و زلال.

 

 

اگرثواب بود....خدمت بی ریا به خلق.

 

 

اگر درخت بودم....بیدمجنون،سایبانی امن برای خلق خدا.

 

 

اگر میوه بودم....موز،چون ملیکا عاشقشه.

 

 

اگر گل بودم....یاس،عاشق بوی یاسم.

 

 

اگر اب و هوا بودم....معتدل،اعتدال در هر صفت=کمال معنوی

 

 

اگر رنگ بودم....سپید،به امیدسپید بختی تمام کودکان.

 

 

اگر پرنده بودم....یا کریم که هرلحظه در حال حمدو عبادت خالق است.

 

 

اگر صدا بودم....بانگ دل انگیز اذان.

 

 

اگر فعل بودم....بودن،یعنی خدا.

 

 

اگر ساز بودم....نوای دل انگیز و عرفانی تنبور.

 

 

اگر عضوی از بدن بودم....قلب،خانه خدا.

 

 

اگر بخشی از طبیعت بودم....خورشید ،گرما بخش و نورانی.

 

 

اگر یک حس بودم....ارامش،تا به تمام عزیزانم این احساس راهدیه کنم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مهسا مامی لیانا
24 خرداد 92 23:25

جوابهات واقعا قشنگ بود عزیزم برای دوست جون خودم


ممنونم نازنینم.