عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

هنرهای ملیکا طلا در سن3 سال و 7 ماهگی

1392/3/24 16:10
نویسنده : مامان راحله
828 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاالله به دختر نازمتشویق.وقتی نقاشیهاتو نشونم دادی تو دلم گفتم:(خدایا شکرت که به من یه فرشته باهوش و با استعداد هدیه دادیقلب

 

 

 

 

 

واین هم یه مجموعه زیبا از اوریگامی که خیلی هم خودم وهم ملیکا جان خوشمون اومد.دیروز که رفته بودم بیرون یه مغازه لوازم التحریر که تازه افتتاح شده بود،دم در پروانه های کاغذی که روی انها تبلیغ مغازه شان بود را به بچه ها میدادن. خیلی خوشگل بودند.پایین عکسشونو گذاشتم.خوشم اومد و بهم این محصول را معرفی کردند.

 

 

مجموعه، شامل تعدادی کارت میشه که هر کارت یک طرح را اموزش میده

 

 

وتعدادی کاغذهای رنگارنگ و زیبا که میتونیم باهاشون طرحها را درست کنیم.

 

 

این روباهی که مامان راحله درست کردهنیشخند

 

 

این هم پاکت پول که پشت هر کارت شیوه درست کردنشو اموزش داده

 

 

این طریقه درست کردن پاکت پول

 

 

اینها هم پروانه های تبلیغاتی که منو به سمت این مجموعه کشوند.

 

 

واین هم یه مجموعه جالب که شامل بازیهای بسیار جالب و کارتون و... میشه.ملیکا جان کلی باهاش سرگرم شد.(مامان اتنا عزیز،حتما واسه نگین جون بخر،خیلی خوشش میاد)قلب

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مهسا مامی لیانا
24 خرداد 92 23:27

فدات بشم خانوم هنرمند
خیلییی قشنگن
دومیه بادکنکن اینا؟؟؟
مجموعه هم حرف نداره..
آفرین بهت راحله از همین الان داری با این سرگرمی های مفید ملیکا رو پرورش میدی


ممنونم خاله مهسا جون.بله اونها بادکنکه.لطف داری گلم.حالا لیانا جان که به سلامتی بیاد ،خودت بیشتراز من سنگ تمام میذاری عزیزم.قربونش بشم خاله.
اتنا مامان نگین
26 خرداد 92 13:17
سلام عزیزم خوبید؟افرین به این دخمل گل ومامان گل ترش .مرسی بابت معرفی .نگینی پرندگان خشمگین رو داره وحسابی باهاش کیف میکنه ولی اون اوریگامی رو نه نداره.


ممنونم خاله جون. مامانی،این سی دی هم بازی داره هم کارتون.فقط کارتون نیست. اوریگامی هم همه جورش هست اما این خیلی جالبتر از بقیه است.
زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 2:32
عزیزم لطفا بیا خصوصی


ممنونم دوست گلم.
مریم مامان پرنیا
28 خرداد 92 16:05
ماشالله به هوش ملیکا جونم
آینده خوبی پیش رو داری خاله جون ..استعداد هنریت عشق ....وقابل تحسین


ممنونم خاله مهربونم .دوستت دارم زیاد