عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

اندر احوالات این روزهای ما

1392/3/22 23:16
نویسنده : مامان راحله
273 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان،این روزها در حال جمع اوری وسایل هستیم که به امید خدا،7 روز دیگه بریم خونه جدیدهورا.این عکس گل دخترم تو اتاق جدیدش.ماچ

 

 

واین هم نمایی از ورودی اشپزخانه.

 

 

واین هم ملیکای مامان داخل جعبه اماده برای بسته بندی و انتقالنیشخند

 

 

 

واما امروز با اینکه خیلی خسته بودم اما دلم نیومد بیرون نبرمت پس ساعت 6 زدیم بیرون.تو میدان ازادگان با مامان مصی قرار گذاشتیم.از دم در باهات اتمام حجت کردم که :(اگه میخواهی ببرمت (ترامبولین) باید قول بدی از من دور نشیمتفکر) شما هم مثل همیشه از اون قولها دادی. اما به محض اینکه رفتیم تو کوچهخیال باطل.....هر وقت خیلی دور میشدی داد میزدمعصبانی:(ملیکا نمیریم ترامبولین ها) و فقط اون زمان بود که می ایستادیابرو. به هر سختی بود رسیدیم ازادگان.با مامان مصی رفتیم تو بازار رضا تا واست یه شلوارک بخرم که زیر پیراهنت تنت کنم تا وقتی میری ترامبولین و میپری دامنت میره بالا خیالم راحت باشه.واین هم دختر حرفه ای منبغل.انصافا خیلی باحال میپری عزیزمتشویق.همه مامانها به دخملهاشون میگفتن:(ببین این دختره را.مثل اون بپر)نیشخند

 

 

 

توی این عکس هم که ماشاالله انقدر بالا پریدی که سرت از کادر دوربین رفت بیرونخنده.پای ثابت اونجا بودی.هر دور 5 دقیقه 1500 تومان بود. شما 3 تایم پشت سر هم پریدی ماشااللهتعجبتشویق.یه عکس هم از پارسالت میذارم که ببینی هزار ماشاالله از چه سنی اینقدر حرفه ای بودیماچ.این عکس تابستان 92

 

 

این عکس تابستان 91ماچ

 

 

ودر اخر رفتیم رستوران KFC وسفارش پیتزا که دقیقا 3 ربع طول کشیدمتفکر. اما خداراشکر که گل دختری راضی اومد خونه.خدای مهربون شکر.ماچ

 


پسندها (1)

نظرات (10)

عاطفه مامان الای
22 خرداد 92 23:36
مبارکه به سلامتی ...راحله جون ما شب 4 حرکت میکنیم به سمت همدان ویلای بردارشوهرم ..جند روز هم میریم تهران ۀخرش هم از راه شمال برمیگیردم 7 الی 9 روز نیستم ...اگه دیدی خبری نیست نگرانم نباش روزهای زیبایی را در این خانه جدید برایتان آرزومندم ...دوستون دارم ...خداحافظ برام پیام بزار اگه دسترسی به اینتر نت خونه فامیلا داشتم جواب میدم ...ممنون ملی نازمو ببوس


ممنون عزییییییییییییییزم. به امید خدا.مراقب خودتون باشید.حیف که تو جابجایی هستم وگرنه حتما یه قرار تو تهران باهم میذاشتیم. من هم خیلی دوستتون دارم.ان شاالله به سلامتی و خوشی برید و بیایی و کلی پست باحال برامون بذاری و من کیف کنم.ببوس الی جانمو.
مامان امیر مهدی(سوده)
23 خرداد 92 10:28
عزیزمی نفسم ماشاالله گلم تو همه زمینه ها با هوش و با استعداد هستی گل قشنگم میبوسمت عزیز خاله ملیکا جونم


ممنونم خاله مهربونم.داداش امیرمو از طرف من یه ماج ابدارش کن.
مامان امیر مهدی(سوده)
23 خرداد 92 10:29
سلام گلم لطفا بیایید وب ماه اسمونم و تو نظر سنجی شرکت کنید ممنونم عزیزم.


چشم.حتما دوست جونم. الان میام
مامان ملیکا
23 خرداد 92 13:20
خونه جدید مبارکه راحله جان
چقدر نمای آشپزخونه شیک شده
انشاالله به سلامتی استفاده کنید


ممنون دوست جونم. لطف کردی بهمون سر زدی. ببوس ملیکای ناز خاله را.
مهسا مامی لیانا
23 خرداد 92 13:38
سلام عزیزم
خسته نباشی
خداروشکر که به زودی راحت میشید انشالله که همه چی خوب پیش بره دوستم
فدای این عروسک خوشگل که انقدر حرفه ای شده ای جوونم


ممنونم مهسا گلم.خدا نکنه مهربونم. مهسا گلم،تاریخ زایمانت به سلامتی کی؟ ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی.هوراااااااااااا.برا دیدن لیانا جانم لحظه شماری میکنم.
مامان تسنيم سادات
23 خرداد 92 16:24
واى ايشالله خدا كمكتون كنه توى اثاث كشى...
اثاث كشى خيلى سخته اونم با بچه اى توى سن و سال مليكا جون ...



ممنونم دوست عزیزم.به دعای شما،ان شاالله خدا یاری میکنه.
محیامامان دینا
24 خرداد 92 12:49
خسته نباشی عزیز خاله خونه جدید مبارک گلم.


ممنونم خاله نازنینم.
اسماء
24 خرداد 92 15:27
عزیزم خصوصی داری


ممنون گلللللللم
اتنا مامان نگین
26 خرداد 92 13:21
مبارکه عزیزم به سلامتی .امیدوارم روزهای خوب وشادی رو در خونه جدیدتون تجربه کنید .میبوسمتون


ممنونم دوست نازنینم.
پرهام ومامانش
27 خرداد 92 0:47
خونه جدید مبارککککککککککککککککککککککککککک
واینکه ایول دخترررررررررمون که از همه چی سر در میاره بلده


ممنونم دوست گلم.دوستتون دارم تا بیکران هستی