عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

الهی فدات شوم که هر روز باید بری بیرون. خدایی مامانی یه وقتهایی اصلا حال بیرون ندارم.

1392/3/14 22:44
نویسنده : مامان راحله
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا،فرشته زیبای من را در پناه خودت حفظ کن.قلب

 

ماشاالله ماشاالله بهش بگید ماشاالله. صد قل هو الله بهش بگید ماشاالله.

 

 

 

 

فدای اون مرواریدهای قشنگت بشم مادر.ماچ

 

 

 

 

عاشق اتوبوسی.واسه همین تو ایستگاهش سوارت کردم،یه شیرکاکایو و کیک خوردی وهنوز راه نیوفتاده بود، پیاده شدیمنیشخند

 

 

مامان مصی طفلکی را گذاشته بودی پشت درونمیذاشتی بیاد تو.متفکر

 

 

هرچی بهت میگم:(ملیکا جان،از مامان دور نشو) انگار نه انگار.کلافه

 

 

یه اقاهه مسن دعوام کردوبا عصبانیت گفت:(دخترم،این پاهاشو نینداز بیرون) منم ترسیدم استرسو فوری گفتم:(چشم)استرس

اخه نمیشه که همش شلوار بپوشی.واسه دخمل به این نازیقلب،مگه ادم میتونه تیپ نزنه اخهناراحتالبته این سارافون جینتو همیشه با جوراب شلواری میپوشوندم.اما امروز خود شیطونت نذاشتی.عصبانی

پسندها (1)

نظرات (12)

پرهام ومامانش
14 خرداد 92 23:37
فداییییییییییییییییی تو خوشگل خانم



خدا نکنه خاله مهربونم.پرهام نازمو ببوس.
عاطفه مامان الای
14 خرداد 92 23:38
قربون اون چهره ناز وپاهای توپلت بشم من ...خوب کردی گذاشتی بیرون ...اون مرده غلطکرده گفته شلوار تنش کن ...من عاشق تیپ زدن کوچلوها هستم تا اونجایی هم که بتونم دخترمو خوش پوش میکنم ...بشکن دل حسودا....راحله جونم یه گاز از پاهای تپل ملی جون از طرف من بگیر میبوسمتون دوتا فرشته مهربون من....


خدا نکنه دوست جونم. بنده خدا منظور بدی نداشت.قربونت برم دوست عزیزو نازنینم.الای جانمو ببوس زیااااااااااد.
مهسا مامی لیانا
15 خرداد 92 0:55
عزیییز دلم هزار ماشالله بهت بیاد
تو باید مانکن میشدی خوشگلم
البته سلیقه ی مامانیتم تو انتخاب لباس حرف نداره
امان از دست این مردم که تو همه چی دخالت میکنن


ممنونم دوست گلم. لطف داری نازنینم.چند بار اومدم وبت،دیدم نیستی دلم شور افتاد.الهی شکر که خیالم راحت شد.
مامان تسنيم سادات
15 خرداد 92 1:11
چقدر بامزه تسنيم هم عاشق اتوبوسه!!
بعضى وقتا كه با ماشينمون بيرون مى ريم تا اتوبوس ميبينه مگه بريم سوار اتوبوس بشيم با اتوبوس بريم


الهی قربون این 2 تا گل دوقلو بشم که کارهاشون مثل همه.
عاطفه مامان الای
15 خرداد 92 1:43
سلام دوست گلم ...بازم پست جدید گذاشتم ...اون خونه هایی رو هم که میگی مثل خونه های شمالن این خونه ها ..اینا خونه هایی ایتالیایی هستند که از زمان شاه مونده موقع انقلاب صاحبانشون که ایتالیایی بودن وکارشون تو ایران بود اینجا زندگی میکردن ...600 مترن ..واونطرف کوچه هم در دارن البته نرده هست در نیست....ویلایی ...استخر هم دارن ...حیاتشون عین یه باغ قشنگه ...سه قسمت خونه دوبلعکسه داخلشون ... دفعه بعد از داخل اون یکی کوچه که انتهای همین خونه ها هستش عکس میگیرم میزارم...4 تا کوچه هست که خونه ها وبلایی واستخر دارن ...اینا رو ایتالیایی ها خودشون اون زمان ساختند ...حتی یک نفرشون این خونه ها رو تو بنگاه نزاشتن تا بفروشن...میگفتن بعضیا زمان شاه اومدن این خونه ها رو غصب کردن وقباله با پارتی درست کردن...


دوست جونم ممنونم که اینقدر با حوصله برام نوشتی.خیلی جالبه. خوش به حالتون چه منظره ای روبروی اتاقتونه. به خدا دلم لک زده واسه یه باغچه کوچولو.اگه به خاطر کار شوهرم نبود میرفتم شمال واسه زندگی.عاشق طبیعتم.خصوصا چمن.دلم میخواد کف سالن خونه ام چمن باشهتو بارداریم عاشق بوی چمن بودم.
عاطفه مامان الای
15 خرداد 92 2:03
کلی خنده ام گرفت اون بستنی منه دست الی مگه مامان میزاره الی دوتا بخوره ...اگه بستنی رستم بود چطوری عکس میگرفتم....سه تا از دوستام هم پیام گذاشتن که الی چه خبره دوتا بستنی میخوری ....بیچاره نصفشو خورد من نصف مال اونم خوردم ....دوستون دارم...


الهی قربونت بشم که اینقدر خندیدی.الهی شکر.خدا جون دوستمو همیشه شاد کن. البته خودم هم الان کلی خندیدم. نوش جونتون عزیزانم.من هم عاشق دبل چاکلتم.خصوصا پریما.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
17 خرداد 92 4:15
ماشاالله ماشاالله چه لباسایی چقدر بهش میاد نازنینم دوست دارم


ممنونم خاله مهربون. ما هم خیلی دوستتون داریم
نیلوفر نادی
18 خرداد 92 9:36
سلام دوست عزیز. لذت بردم از دیدن این فرشته نازو زیبا. چقدر وبلاگ قشنگی دارید.از زیبایی عکسها گرفته....تا چیدمان و نوشته هاتون. خانومی،اگر مایل به تبادل لینک هستید.ادرس وبلاکمو براتون میذارم.اما وبلاگ من یه نمه محدودیت داره.یعنی نمیخوام همه ببینن.اگه ممکنه تو لینک نذارید.یادداشت کنید. عروسک خوشگلتون بدجوری منو شیفته خودش کرده.هر روز براش اسپند دود کنید. خیلی تو چشمه ماشاالله.


ممنون گلم.باشه.برام ادرس بذارید.کنجکاو شدم ببینم وبتونو.ادرسش را هم تو لینک نمیذارم.خیالتون راحت. ممنون از حضور پر مهرتون
محیامامان دینا
18 خرداد 92 10:18
سلام گلم .امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم.ملیکای عزیزم رو ببوس.براش اسپند دود کن واقعا نازه.


سلام دوست عزیزم.خیلی شاد شدم با دیدن کامنتت.ممنونم از لطفت گلم.شما هم دینای نازمو ببوسید.
محیامامان دینا
18 خرداد 92 10:20
عاشق موهاش شدم.یعنی موهای دینا هم همینجوری میشه.البته موهای خودم لخت ولی موهای باباش فر من میترسم به موهای باباش ببره.




نه گلم.100% لخت میشه.چون هر چی دخمل، من دیدم که بالای موهاش صاف بوده اما پایینش فر،بعدها لخت شده.هرچی هم تند تند نوک موهاشو بزنی،زودتر لختیشو نشون میده.من الان یه عکس از موهای ملیکا میذارم تا ببینی چقدر فر بوده.همین الان پیدامیکنم برات میذارم دوست نازنینم


مامان مهندس کیان
20 خرداد 92 13:35
ماشالله به این دختر خدا حفظش کنه حقا که عروس خودمی

چقدرم این لباست بهت میاد ناناز خانم


ممنونم خاله جونم.دوستتون دارم تا بی نهایت.
مریم مامان پرنیا
21 خرداد 92 11:34
ماشاالله ماشاالله به خوشکلی وخوشتیپی ملیکا جون......مثل همیشه در حال تفریح با مامان گلش.واقعا" آدم لذت میبره از دیدن عکسا و فیگورای نازش...این روزا حسابی شیطون شدی هاااااااااا .راحله جون خیلی مواظب ملی جون باش


سلام به دوست نازنینم.ممنونم از حضور پر مهرت و الطاف بسیارت. اره دوست جونم،شیطنتهاش به اوج رسیده من همش این شکلیم پرنیا خوشگلمو ببوس بسیار.