عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

دوستت دارم ای همه زندگیم

1392/3/11 15:10
نویسنده : مامان راحله
176 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم مثل هر روز گردش در طبیعت.اول کمی بردمت توی حیاط که خیلی هم زیبا و با صفا شده.مژه قربونت برم فرشته زیبای منقلب

 

 

    

 

 

     

 

بعداز مدتی سحر خانوم گل خاله (دختر دوست عزیزم روح انگیز جان) هم به جمع ما اضافه شد و کلی با هم شادی کردید.ماچ

 

 

 

 

 

 

و بعداز اینکه دوست جونیها رفتند ،بابا جون هم اومد دنبالمون و بردمون بیرون. تا سوار ماشین شدی گفتی:(بابا برام پیتزا بگیر بعدش منو ببر تو چمن پیتزامو بخورم.)بابایی هم فورا دستور شما را اجرا نمود .(امان از این پیتزاااااااا،هرچی هم میخوایم جایگزینش کنیم میگی الا للا پیتزا)متفکر

 

 

 

 

 

 

عشق پدر ودخترقلب

 

 

عزیز مامان ،قربون اون هوشت برم که از این ته،مرکز خریدمهستان را دیده بودی و میگفتی:(ماماااااان،اونجارو،مهستانهههههههههههههه).تشویق

 

 

خدایا به خاطر همه چیز ممنون.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

اسما
8 خرداد 92 0:40
ماشاالله چه خانواده خوبی چه بهم میایین سه تایی.خدا حفظ تون کنه الهی...
همیشه به شادی



ممنون دوست گلم.خدا نگهدار خودت و همسر محترمت باشه.
مامان مهندس کیان
8 خرداد 92 9:57
سلام گلم مرسی از اینکه به ما سر زدی،من هر روز به وبت سر میزنم و عکسایه این دختر زیبـــــــــای پاییزی رو میبینم خدا حفظش کنه واستون چه خوبه که هر روز دختره نازتو میبری گردش


سلام.ممنونم دوست نازنینم من هم اگه یه روز کیان نانازیمو نبینم شبم روز نمیشه که قربونش برم خاله
مامان تسنيم سادات
8 خرداد 92 15:03
اين بچه ها هم كه عشق پيتزا هستند ...
خوبه اين دفعه بچه اى رو پيدا نكرده
الان اكثرا بچه ها همين طورند ، تنها هستند و همبازى ندارن به خاطر همين دارم فكر مى كنم واقعا لازمه كه حداقل هفته اى دو سه بار يه جايى برن كلاس نقاشى يا سفال .... يه همچين چيزايى در كنار بچه هاى ديگه سرگرم بشن
مهد هم خوبه اگه آدم يه جايى رو پيدا كنه كه از هر نظر مطمئن باشه و براى بچه بد آموزى نداشته باشه و هم خلوت باشه اين براى من خيلى مهمه
چون وقتى تعداد زياد باشه رسيدگى كم مى شه و كنترل درستى روى بچه ها نمى تونن داشته باشند
بعدشم بچه هايى كه مهد ميرن خيلى زود مريض مى شن و مريضيشون به هم سرايت مى كنه
خلاصه بديهاش اگه بيشتر از خوبيهاش نباشه كمتر نيست
البته اگه جاى خوب پيدا كنه آدم واقعا مى ارزه
جايى كه اين مشكلات رو نداشته باشه



اره دوست خوبم.معیارهای من هم همینهاست. همش نگرانم که اگه مهد بذارم به محض نبود والدین به وظایفشون عمل نمیکنن. از 4 سالگی میخوام بذارمش کلاس زبان. با مهد دلم راضی نیست.دلشوره میگیرم. ممنونم از توضیحات کاملت دوست عزیزم.ببوس تسنیم جانمو.
اتنا مامان نگین
8 خرداد 92 15:57
خدارو شکر که بهش خوش گذشته .شادی حق بچه هامونه.


ممنون.بله.همینطوره.
پرهام ومامانش
8 خرداد 92 23:38



مامان منتظر
9 خرداد 92 13:18
انشالله همیشه خوش باشید


ممنونم دوست عزیز
مریم مامان پرنیا
12 خرداد 92 0:28
مثل همیشه فیگورات عشقه.....
عجب رفاقتی بین پدر و دختر جای مامانی تو این عکسا خالیهدوستون دار م


ممنونم دوست گلم. ماهم شمارو خییییییییییییلی دوست داریم