عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

قربون ملیکای مامان

1392/3/10 18:04
نویسنده : مامان راحله
260 بازدید
اشتراک گذاری

                                قلببرو ادامه مطلبقلب

عزیز مامانی ماشاالله به کارهات،حرفهات و همه چیزت.الان به مامانی گفتی:(مامان ،برام تخم مرغ بپز،تزین کن بیار بخورم)خنده اینهم عکسش که همشو خالی خالی و بدون نون خوردی با 100 تا خیار شور.متفکر

 

       

 

این هم دسر دست ساز مامان.به همین سادگی،به این زیبایی و به این خوشمزه ای.مژه

 

     

 

واین هم نقاشی امروزت که اومدی نشونم دادی و گفتی:(مامان،میدونی این چیه؟) گفتم چیه؟ گفتی:( این ملیکایه که روپوش مدرسه پوشیده بره مدرسه) و بعد با بغض گفتی:(میخوام برم مدرسه) و من از نقاشی قشنگ و واضحت اینطوری شدمتعجبتشویق

 

          

 

مامان قربون اون صورت ماهت برم که چی بشی تو روپوش و مغنعه مدرسه نففففففففففففففففففففسبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامی لیانا
1 خرداد 92 23:22
نوش جونت ملیکا خوشگلم
وای چه نقاشی خوشگلی کشیدی عزییییز دلم تا چشم رو هم بزاری میری مدرسه


ممنون خاله مهربون. ان شاالله.به امید خدا. ملیکا که خیلی عجله داره بره مدرسه.اما من نه.اخه دلم براش تنگ میشه.
مامان تسنيم سادات
1 خرداد 92 23:29
اى خدددددا چه نقاشى نازى كشيده مليكا خانم
چقدر تخم مرغ رو خوشگل كردين مامانى .... آدم هوس تخم مرغ آبپز مى كنه


ممنون دوست عزیزم.جای شما خالی.
مامان منتظر
2 خرداد 92 11:20
نوش جونش ملیکای خلاق


ممنونم خاله مهربون.
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
4 خرداد 92 12:09
ای جااااااااااااان خاله فدا نقاشیت عزیزم خیلی ناز کشیده دوستش دارم
واااااااااااای راحله جون دلم خواست دیدم ما شاالله انقدر خوشگل دیزاین کردی دلم خواستافرین به این مامان خوش سلیقه و باریکلا به دخمل خوشگل


ممنون خاله مهربون. الهی بمیرم دلت خواستممنونم از لطف بی نهایتت. ترنم جیگرمو ببوس
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
4 خرداد 92 13:21
عزیزم اگه امکان داره رمز و به ما بدید


با کمال میل بهترین دوستم. میام خصوصی میذارم تو وبتون.
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
4 خرداد 92 20:11
راحله جونی رمز و گذاشتی؟؟؟
اخه من ندیدم بیادش


اره گلم.خصوصی گذاشتم. برو تو قسمت (اخرین نظرات خوانندگان) زیر نظرات تایید شده. روش کلیک کن،میاد. 1 بار دیگه هم میذارم.