عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

خدایا ممنونتم.نوزاد دیروزم هزارماشاالله خانومی شده.

1392/3/1 17:19
نویسنده : مامان راحله
274 بازدید
اشتراک گذاری

                                قلببرو ادامه مطلبقلب

عزیز دل مامانی الان که دارم این پست را میذارم،از فرط خستگی،مثل یه فرشته ناز خوابیدیماچ.اخه جیگرطلای مامانی از وقتی یاد گرفتی با کامپیوتر بازی کنی دیگه ول کنش نیستی و در نهایت مامانی باید دوشاخه بکشم بیرون و بگم:(ای وای ملیکا کامپیوتر سوخت)خنده تا رضایت بدی. چند روز پیش گفتی:(مامان از این بازیها خسته شدم.یتی دیگه.(یکی دیگه).منم به ذهنم رسید که بازی انلاین برات بیارم.حالا دیگه کارت شده بازی انلاین. وقتی هم که میزنم بازی جدید وقتی داره درصد پر میکنه میگی:(چیزی نمونده مامان.ببین داره لود میشه(load) تعجب) الهی مامان فدای این حرفهای شیرینتقلب.این یه بازی ارایشگری بود که رنگ و مدل چشم،لباس،مو،ارایش و... را به دلخواه خودت عوض میکردی.حتی موهاشم میتونستی کوتاه کنی.خیلی باحال بود.اما گل دختری که شما باشی علاقه شدیدی به رنگ صورتی داری و همه چیشو صورتی کردی،حتی رنگ چشمشوقهقهه . ایناها ببین

 

 

منم که شدید وود وودم بود این خانومه رو خوشگل کنم هی میگفتم:(ملیکا،موهاشو مشکی کن) میگفتی:(نه،صورتی) میگفتم:(ملیکا مامان،توروخدا چشماشو ابی کن) ملیکا:(نهههههههه.،صورتی)کلافه وای که داشتم میمردممتفکر. خلاصه در یک فرصت مناسب که جنابعالی حواست رفت به دوتا اقا که تو کوچه نانای میزدن،حسابی خودمو خالی کردمنیشخند.ایناها،اینم نتیجه:

 

 

 

بعداز این یه بازی دیگه برات اوردم که 2 تا نی نی بودن که شما میتونستی براشون به مدلهای مختلف کفش و لباس و اسباب بازیو...بذاری. ایناهاش اینم هنر گل دخترم

 

 

 

این هم بازیه تزیین کیک که اجازه دادی من هم کمکت کنم وگرنه همشو صورتی کرده بودیخنده

 

 

راستی نانازم،این 4تا کتاب خوشگل را هم بابا جون هفته پیش برات خرید که خیلی ذوق کردی.کتاب نقاشی به همراه شعر.

 

 

 

 

 

این عکسها هم مال 3 روز پیشه. گفتی:(مامان واسه خرسیم تبددخنده(تولد) میگیری؟) گفتم :(باشه گلم،میگیرم) گفتی:(پس بیا تزین(تزیین)کنیم.حالا با چی تزین کنیم؟) گفتم:(الان با هم ریسه درست میکنیم) اینم نتیجه تلاش مامانی به کمک گل دخترم ملیکا جونتشویق.گفتی:(مامان،خرسی کلاه نداره که.)منم فورا واسه خرسیت کلاه تولد درستیدم.نیشخند

 

 

 

الهی من فدای تو دختر خوشگلم بشم که هر چی ماشاالله بزرگتر میشی دوستیمون با هم عمیق تر میشه .قلبعشقم،عاشقانه عاشقتمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
1 خرداد 92 1:50
سلام عزیزم خوش امدی به خونه خاطرات پسر نازنینم
من لینکمو پیدا نکردم فقط یه خواهش میشه به نام شیرین تر از عسل لینک کنی ممنون میشم منم شما رو لینک میکنم بازم بهم سر بزن
بی زحمت برو خصوصی برات رمز گذاشتم


سلام خانومی.چشم.حتما. عزیزم وبتونو که در مورد مادرتونه دیدم.خدا رحمتش کنه.خیلی متاسفم. ان شاالله 1000 سال در کنار عزیزانت شادو تندرست باشی عزیزم.ممنونم بابت رمز.الان میام میخونم.
پرهام ومامانش
1 خرداد 92 13:44
خدا جفتتون برای هم نگه داره تادوستیتون با هم عمیق تر میشه


ممنون دوست خوبم
مامان تسنيم سادات
2 خرداد 92 16:13


براى خرسى كوچولوش تولد گرفته .....

تولد خرسيت مبااااارك