عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

دخترم دیگه بزرگ شده ماشاالله

1392/2/24 9:38
نویسنده : مامان راحله
853 بازدید
اشتراک گذاری

                    

 

 

                                             تشویققلببروادامه مطلبقلبتشویق                                                  

عزیز دل مادر،ستاره امیدم،روشنی بخش قلبمقلب:یه وقتایی اونقدر بهت نگاه میکنم و در عشقت غرق میشم که وقتی به خودم میام انگار برای مدتی اصلا تو این عالم نبودم. وقتی میبینم ،ملیکای من،نوزاد دیروزم واسه خودش خانومی شده، نوزادی که همه کارهاشو من میکردم و فقط با چشمهای پاک و معصومش بهم میگفت گشنشه یا جاش خیسه،الان میگه،:(مامان خودم میخوام لباسمو بپوشم،خودم میرم دستشویی تو نیا زشته، خودم مسواک بزنم،خودم پول بدم به اگاهه،خودم املتمو درست میکنم)از شدت شوق اشک میریزم و دستهامو بی اختیار بالا میبرم و میگم:(خداوندا،مبعودم،ای مهربانترینم،ازت ممنونم،به خاطر این نعمت عزیزی که بهمون دادی شکر.)وانقدر غرق بوسه ات میکنم که خسته میشی و میگی:(مامان بسه دیده،اخه چگد(چقدر) بوسم میکنی،بذا کارمو بکنمخنده)اره نازنینم هرچی که بزرگتر میشی دوستیمون عمیق تر میشه.اخه ماشاالله درکت بالاتر میره و مامانی هر روز بیشتراز دیروز دلم میخواد باهات حرف بزنم .باهم بیرون بریم و از حضور در کنارت لذت ببرمقلب. و اما امروز با کار جدیدی که ازت دیدم همه مارو سورپرایز کردی.

یه پک برات خریدم به اسم (شادی کوچولو) که شامل 5 تا کتاب شعر و یه سی دیه.اموزش فصلها،رنگها،میوه ها،شغلها و حیواناته. البته دختر نازگلم تمام اینهارو خیلی وقته که بلدی.اما میدونستم که از دیدنشون لذت میبری و برات خریدم. تو وی سی دی گذاشتی دیدی و خیلی خوشت اومد. ظهر داشتم کارهامو میکردم و شما هم تو اتاق دایی جانت مشغول بازی بودی. بعداز مدتی جهت کنترل نامحسوس یه سرکی به اتاق دایی کشیدم وتعجب.....یعنی مامانو سورپرایز که نه شوکه کردی. دختر ناز من برای خودت کامپیوتر داییتو روشن کرده بودی و مشغول چیدن پازل. خدای من،ملیکای 3 سال و نیمه من بدون کمک مامان خودش یاد گرفته بود که چطوری با موس کار کنهتشویق. تا حالا حتی تمرین هم نکرده بودی.همیشه مامان ازت میپرسیدم که:(دخترم این قطعه پازلو کجا بذارم(تو بازی کامپیوتری) و شما انگشت میذاشتی رو مانیتور وجاشو نشون میدادی و من انجام میدادم. انقدرهم غرق در کارت بودی که متوجه ورود مامان انگشت به دهانت نشدیماچ. جالبترش برام این بود که من اصلا نمیدونستم که توی اون سی دی بازی هم داره و خودت کشفش کرده بودی. و باز جالبتر اینکه قطعات پازل رو باید با کلیک برمیداشتی و همینطور با کلیک چپ نگهش میداشتی و وقتی تو جای درستش میاوردی،باید کلیک را رها میکردی و ماشاالله خودت این مطلب را فهمیده بودیتشویق. وای ملیکا جان،به حدی ذوق کرده بودم که اصلا نمیدونستم چی بهت بگمماچ.و در اخر که پازل را تکمیل کردی تازه متوجه حضور من شدی ودر کمال خونسردی و خیلی با کلاسعینک گفتی:(مامان ببین من خودم دارم تنهایی با خودم بازی میکنم)عروسکم،عاشقتمقلبقلبقلب.انقدر تشویقت کردم و بوسیدمت که نگو.بعدش هم به ترتیب مامان مصی،دایی و بابایی شوک شدنخنده.چون اونها خونه نبودن و بعدا اومدن و شاهکارتو دیدن. این عکسها هم توسط بابای ذوق زده گرفته شده.اول از خوشحالی دوید واست ابمیوه و کیک اوردخنده.میگفت:(دخترم مغزش خسته شده.)قهقههخیلی صحنه بامزه ای بود.در حین هنرنمایی یه گاز به کیکت میزدی و یه قورت ابمیوه(نوش جونت نفسم)ماچماچماچ

 

این عکس دست خوشگل فرشته کوچولوی ماقلب

 

 

 

این پازلیه که داشتی درست میکردی

 

 

اینجا پازل را کامل کردی و از تشویقهای ما هیجانزده شدی و خودت هم داری ما را همراهی میکنی و میگی:(ملیکای قهرمان،ملیکای قهرمان)

 

 

واین هم پازل کامل شده توسط زیبای پاییزی من

 

 

این هم یه بازی دیگه. این اسمهارو بلدی بخونی ماشاالله و هر شکل را سر جای خودش میزاری.

 

 

واینجا 2تاشو گذاشتی و من عکس گرفتم.

 

 

این هم بازی 2تاییها که باید شکلهایی که شبیه هم هستند را پشت سرهم بزنی.بازی حافظه است و شما ماشاالله انقدر حرفه ای بودی که واقعا ذوق زده شده بودیم.تشویققشنگ یادت میموند که هر شکل کجا بوده .

 

 

این هم عکسهای کامل این مجموعه که اولین محصول وطنی بود که راضی بودم.

 

 

این کتابهاشه

 

 

این هم سی دیشه.

 

 

راستی،اینم یکی دیگه از شاهکارهات. بابایی با لگوهات برات نوشت(ملیکا) و گفت:(بابایی چی نوشتم؟ شما هم خوندی. بعد گفتی بابا حالا من. و نوشتی(اب)تشویق خدا را شکر به موقع عکس گرفتم.چون دقیقا 2 ثانیه بعدش با توپ شوتیدی وسطش و خراب شدنیشخند

 

 

نازگلم تا الان این کلمه هارو میتونی بخونی:(اب،مامان،بابا،دایی،مامان مصی،توپ،گل،پا،ملیکا،گوش،جوجه،درخت ، داد(به معنی دادن))و وقتی 3 تا کلمه را کنار هم مینویسم قشنگ جمله را میخونی(بابا اب داد،مامان توپ داد)تشویقتشویقشکر خدا خودت به یادگیری علاقه داری و میگی مامان دوست دارم همه چیو بخونم.من هم هراز گاهی چند کلمه بهت یاد میدم.اما زیاد هم این کارو دوست ندارم.اخه معتقدم هر چیزی زودتر از سنش اموزش داده بشه چندان خوب نیست.دلم میخواد بیشتر بازی کنی و تا میتونی از این دوران لذت ببری.ولی چون خودت ازم میخوای چاره ای ندارم.

 

                         قلبدوستت داریم تا بینهایتقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اسماء
23 اردیبهشت 92 2:46
عاشق این دخملیم
دلم میخواد نی نی منم مثل ملیکا باشه


ممنون دوست جونم.ان شاالله خدا یه نی نی بهت میده مثل پنجه افتاب.
مریم مامان پرنیا
24 اردیبهشت 92 13:22
راحله جون میدونم ملی جونم آینده سر شار از موفقیت رو پیش رو داره به خاطر مامان خوبه شه ایشالله همیشه موفق باشی خاله خیلی دوست دارم




ممنونم دوست عزیزم. من و ملیکایی هم عاشق شما مادر و دختر نازنینیم.


اتنا مامان نگین
24 اردیبهشت 92 13:52
هوارتاااااااااااا ماشالله به ملیکا گلی افرین عزیزم .راستی مامانی این بازی پازل وجورچین ماله همین بسته شادی کوچولو هست میشه بگی از کجا تهیه کردی؟ممنون


ممنون دوست جونم.بله،مال همین سی دیه. ازازادگان.روبروی تاکسیهای برغان.یه لوازم التحریری کوچولویه.
پرهام ومامانش
24 اردیبهشت 92 17:25
ایشاالله همیشه موفق باشی



ممنون
مامان سروش و سروین
25 اردیبهشت 92 20:23
آفرین به این دختر باهوش و مامان خوب که به فکر دختر گلشه. امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید.


ممنون خاله مهربونم
مهسا مامی لیانا
26 اردیبهشت 92 21:49

راحله این خوشگل خانوم آخرش یه کاره ای میشه از بس باهوش و خلاقه
وای کی می رسه اون روز من با لیانا این بازیها رو بکنم


عزیزم،دیگه چیزی نمونده به سلامتی. چشم رو هم بذاری میبینی با گل دخترت رفتی کافی شاپ
مامان ملیکا
31 اردیبهشت 92 10:16
سلام مامان جون مهربون
ماشاالله به ملیکای قشنگت
ما هم ملیکا داریم خوشحال میشیم بیاین پیشمون
وبتون رو از طریق وب مریم جون مامان پرنیا پیدا کردم
خیلی خوشحال شدم که چیزی از وبتون یاد گرفتم...
من از انتشارات کوروش تقریبا همه ی کارها رو دارم ولی تا به حال چون از دستگاه پخش خونگی میدیدیمش متوجه بازی های زیباش که تو هر کدوم از کارهاش فرق میکنه نشده بودم
ممنونم از راهنماییتون


خواهش میکنم. تو پستهای قبلی یه پست گذاشتم به اسم(ارشیو وسایل ملیکا جان) حتما ببینید.محصولات خوبی توش گذاشتم. ممنون از حضور قشنگتون. گل دختر نازتونو ببوسید