عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

ملیکا جان در نمایشگاه لاله های هلندی

1392/2/13 2:41
نویسنده : مامان راحله
452 بازدید
اشتراک گذاری

                            توضیحات درادامه مطلب

 

 

ماشاالله به دختر نازم.داشتی به خروست کمک میکردی گلهارو بو کنهخنده

 

 

من به دوربین مامان مصی نگاه میکنم،شما به دوربین بابایی.نیشخند

 

 

 

 

 

 

فیگورتو قربون مادددددددددر.

 

 

گل توی دستت هدیه باباییه برای شما که تو راه برات خرید.

 

 

 

 

 

پروانه زیبای من.

 

 

 

          

 

دخترخسته من.قلب

 

 

اینم ابشاری که توادامه مطلب توضیح دادم. ما وقتی فلکه ابو بستن از زیرش رد شدیم.

 

 

 

        

 

         

 

  

 

     

 

ماشاالله،مگه بهت میرسیدیم ما...از نفس افتادیم اون روز.خنده

 

 

 

درکمین پروانهماچ

 

 

 

رقص موهاتو تو هوا ببین.محشره.ماچقلب

 

 

 

 

 

دختر خوشگلم،دیشب خاله سهیلا کلی از نمایشگاه گل که رفته بود برام تعریف کرد.منم با هماهنگی بابای محترم،تصمیم گرفتیم امروز ببریمت اونجا تا دخترم که عاشق حیوانات و گل و طبیعته حسابی صفا کنه.بابایی طفلک سرما خورده،اما به خاطر شادی دخترنازش همه کار میکنه.(ممنون بابایی گل)ماچ. وقتی رسیدیم من که غرق لذت شدم بس که زیبا بود اونجاتشویق. از همون ابتدا 3 نفری(من و بابایی ومامان مصی)دوربین به دست از پرنسس خانوم عکس میگرفتیمقلب. حدود 250 تا شد که چند تاشو گلچین کردم و برات گذاشتم عزیزم. یه ابشار خیلی خوشگل هم داشت که مردم از زیرش رد میشدن و خیس میشدن. ما وقتی رفتیم زیرش فشاراب کم شده بود و خوشبختانه خیس نشدیممژه 2 ساعتی اونجا چرخیدیم. نازگلم،مگه رضایت میدادی بیاییمنتظر.اخرشم به اقای دربون پارک گفتم بهت بگه پارک تطیل شده.اونم که پیرمرد مهربونی بود با محبت بهت گفت:(دخترم،برو خونه ناهار بخور،عصری دوباره بیا.بیایی ها من دلم برات تنگ میشه) شما هم خجالت کشیدی و سرتو انداختی پایین و اومدی بیرون. بعدشم یه پیتزای خوشمزهخوشمزه و بازگشت به خونه. فقط تو پارکینگ یه قشقرق راه انداختی نگرانکه:(میخوام تو ماشین بخوابم) که شکرخدا باباجون لمتو میدونست و به قشقرق پایان دادتشویق. خدای مهربون شکر بابت همه چیز.طبیعت زیبایت،عزیزانم وهمه وهمه.قلب  دخترنازم،دوستت داریم تا بی نهایت.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ارشام
23 فروردین 92 20:15
به به ماشاالله به ملیکا خانوم خوشگل ما.چه صفایی کرده اونجا و چه دلبری کرده اونجا.چه جای خوشگلیه.مامانی ملیکا جان ادرسشو میدید لطفا.


ممنونم از حضور پرمهرتون.تو وبلاگتون ادرس میذارم.
مامان ارنیکا
23 فروردین 92 20:17
وای که چه جیگری شده با اون موهای فانتزیش.چقدر اینجا قشنگه. میشه بگید کجاست؟


ممنونم از لطفتون.تو وبلاگتون ادرس میذارم.
نیلوفر
23 فروردین 92 20:48
ای جااااان خاله چقدر کوچولوت ناز تر شده شما هم بزنم به تخته عوض نشدی بلکه خوشگل ترم شدی
ایشاالله همیشه شاد باشید


سلام خانوم گل.ممنونم.انشاالله شما هم همیشه شادو سلامت باشید در پناه حق.
نیلوفر
23 فروردین 92 21:00
مرسی خالهههههههههههه
بووووووووس
راستی خاله دلم واست خیلیی تنگ شده بیا یه روز باز آسانسور بازی کنیم


عزیزممممممممممم.منم همینطور.نمکدون خاله راحله.دوست دارم تا بی نهایت.
نیلوفر
23 فروردین 92 21:05


عاشقققققتتممممم




ما بیشتر شیطوووووووووون.بوس.


سایه
23 فروردین 92 21:17
زیبای پاییزی من عاشقتم. اخه کشتی خاله سایه رو با این عکسای نانازت. فداااااااااااااات


مرسی خاله سایه مهربونم.منم خیلی دوست دارم.بوس.
مهتاب مامان کیارش
24 فروردین 92 1:50
سلام دختر نازو دوستداشتنی. چقدر ماه شدی با این مدل مو.خدا حافظت باشه نازنین. همیشه به گردش باشی ایشالا.چه جای قشنگی.


ممنون خاله مهربونم.
مامان مهبد
24 فروردین 92 2:42
باید بگم ماشاالله به مادر و دختر. یکی از یکی خوشگلترو خوشتیپ تر. درپناه خدا باشید.

ممنون خاله مهربون.چشماتون قشنگ میبینه.
مامان سید مهدی
24 فروردین 92 2:45
مامانی خوشتیپ،راز خوشتیپیتونو به ما هم بگید تورو خدا. من که مردم بس که نخوردم و لاغرهم نشدم.


ممنون خاله مهربون. در مورد سوالتون میام به وبلاگتون..
پرهام ومامانش
24 فروردین 92 9:06
عکسات یکی از یکی خوشگلتر بود ملیکا جون


ممنونم خاله مهربونم.
مامان اتنا
24 فروردین 92 12:42
خصوصی داری بدو بیا


چشم دوست خوبم.امشب 12 میام به وب نگین جونی.برات کامنت میذارم.
مامان مليكا
24 فروردین 92 14:17
واي چه عكس هاي خوشگلي چقدر ذوق زده شدم بس كه اين گلهل قشنگ بودن اما بين اين همه گل خوشگل مليكاي گلمون يه چيز ديگه بود عزيز دلم


ممنونم خاله جونی.لطف دارید.
مامان سروش و سروین
25 فروردین 92 2:40
به به چه عکسای خوشگلی. آرزو می کنم که خدا شادی هاتون رو روزافزون کنه.
راحله جون اگه لطف کنی و آدرس باغ گل رو بهم بدی ازت ممنون می شم.
دخملی رو از طرف ببوسین.


ممنون خاله جون.
ساجده مامان امیرمحمد
25 فروردین 92 14:21
سلام.اولین باره وبلاگتونو میبینم.خیلی دخترتون خوشگله ماشاالله.براش اسپندبریزید.وبلاگتون هم بسیار جذابه.مادر زیبا و دلنشینی هستید.من هنوز وب درست نکردم.به زودی انشاالله.روی ماه فرشته نازتون رو ببوسید.خدا یارونگهدارش باشه.


ممنون از لطفتون.چشماتون قشنگ میبینه.هروقت وب درست کردید ادرس بدید لینکتون کنم.گل پسرتونم ببوسید.
مامان رویا
25 فروردین 92 14:25
چه عروسکی داریدهزار ماشاالله.البته خوب به مامانش رفته دیگه چه جای زیبایی هم رفتید.همیشه به خوشی انشالا.


ممنون از حضورپرمهرتون.
مامان کسری
25 فروردین 92 14:28
به به چه جای باصفاییییییی. میشه بگید اون گله که ازهمه خوشگلتره اسمش چیه؟اونی که لباس سرخابی داره ها. همونی که موهاش جیگره ها؟همونی که ما خانوادگی عاشقشیم ها؟


شماو خانواده محترمتون خیلی لطف دارید.بوس واسه خاله جونی ونی نیش.
مهتاب مامان کیارش
25 فروردین 92 14:29
ملیکا جون جلوه اونجارو 100برابر کرده.ماشالا ماشالا بهش بگید.صد قل هوالله بهش بگید.


ممنون خاله جوووووون.
مامان زهره
25 فروردین 92 14:35
وای شیطون بلا چه فیگورهایی اومده.دم دستم بود ماچ بارونش میکردم.ماشاالله.چشم بد ازش دور انشاالله.
مامان مهندس کیان
26 فروردین 92 9:16
سلام گلم،چقدر این ملیکای ما نازنازی شده خدا برات نگهش داره

ولی خودمونم ها خوش به حال ملیکاعجب مامان خوش تیپی دارهههههمن که خودمو کشتم هنوز نتونستم وزن کم کنم


سلام .ممنونم از لطفت.نگران نباش. بعداز 1 سالگی کیان جان کمی فهالیت همه چیزو درست میکنه انشاالله.
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
26 فروردین 92 13:44
وایییی چه جای قشنگیییییی
بلاخره مامان راحله ی خوشتیپ و خوشگلمونو دیدیم
همیشه به گردش عزیییزم خیلی جای با صفاییه


ممنون دوست عزیزم. خودتم نازی خانوم گل.خیلی جای قشنگی بود.جای شما خالی بود عزیزم.
مامان مهندس کیان
26 فروردین 92 13:46
عزیزم دوتا سوال:

اول اینکه شما مشهدی؟؟
دوم اینکه اینجایی که رفتی کجاست؟چقدر قشنگه،آدرسشو میدی به من؟؟البته اگه مشهده


خانومم.اینجا کرجه.این نمایشگاه تو پارک چمران بود.خیلی زیبا بود.خیلی.جای شما خالی.خوش به سعادتتون.التماس دعا.
ساناز
27 فروردین 92 10:52
ملیکا جونی وبلاگ قشنگتو دیدم و عکسای خوشگلتو .. مخصوصا این مدل موی خوشگل که اینقد بهت میاد .. خیلی ناز شدی و امیدوارم همیشه زیر سایه مامان و بابات شاد باشی و سلامت ... بوس




نمیدونم ساناز خودمونی یا نه. در هر صورت ممنون خاله مهربون.
اگه ساناز خودمونی یه خبر بده بفهمم.

مریم
27 فروردین 92 12:02
تو محشری.ازهمه سری.
مامان متین
27 فروردین 92 12:40
دخترتون تکه هزار ماشاالله. چه جای قشنگیه اینجاااااااا.


ممنونم. بله. جای زیبایی بود.جای شما خالی.
مامان بابای الیسا
28 فروردین 92 1:35
چه عکسهای نازی چه دخملی ملوسی ناز نازی خاله چه مامان خوشگلی همیشه شاد باشین


ممنونم از لطفتون خاله مهربون.
مامان الینا
31 فروردین 92 10:43
عزیزم هم خدت نازی و هم دختر گلت .براتون بهترین ها رو آرزو میکنم .رمز رو برات خصوصی میزارم


ممنونم دوست عزیزم.در پناه حق باشی.
مامان ترنم کوچولو
3 اردیبهشت 92 18:07
وای چه ناز شدی خاله جون
انشاالله همش به گردشو شادی خوشگلم
اون عکست با پروانه خیلی خوشگل شده البته بگما همش خوشگل بود
دوستت دارم


ممنونم خاله مهربونم. دوست دارم هم شمارو هم ابجی کوچولوم،ترنم نازیو.
سجاد
17 اردیبهشت 92 22:05
پیش ما هم بیا


چشم.
لیلا
25 خرداد 92 0:01
سلام اشالله چه دختر شیرینی دارید.راستی یه سوال میشه آدرس این باغ کل رو به من بدهید ممنون


سلام عزیزم.ممنونم از لطفتون.بله.حتما.این باغ گل توی پارک شهید چمران واقع در کرج هستش.