عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

92/1/9 پیکنیک و فرشته زیبای ما(ماشاالله)

1392/1/31 2:32
نویسنده : مامان راحله
227 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

                                                                                       توضیحات در ادامه مطلب

عزیزکم،امروز جمعه بود.صبح ساعت 8 وقتی شما در خواب ناز بودی،من و بابایی زدیم بیرون.اول رفتیم صبحانه حلیم خوردیم و بعد رفتیم باغ فاتح پیاده روی. وای ،هوا محشر بود. 2ساعتی چرخیدیم که بابایی یهو پیشنهاد داد بیاییم خونه اسکیت هامو بردارم و بریم باغ بازی کنمهورا. اومدیم دیدیم جیگرم داره با دایی بازی می کنه.هرچی گفتیم :ملیکا بیا بریم پارک،سرسره،تاپ...گفتی:می خوام با دایی بازی کنم.در نهایت بدون گلم اسکیتهامو برداشتیم و رفتیم. وای که چه حالی کردم. بابایی تو پارک یه جا نشست و مامانی هم به یاد دوران مجردی شروع کردم به پا زدنلبخند. 1 ساعتی بازی کردم. داشتم بازی می کردم که یه خانومه گفت:ماشااللهعینک،افرین دخترم.تا میتونی از این سنینت استفاده کن که ازدواج کنی و نینی دار شی دیگه دربست خونه نشین میشیخنده. ووقتی فهمید مامانی ازدواج کردم این شکلی شدتعجبو وقتی فهمید یه نازدختر دارم هم این شکلیتعجبتعجب. بهم گفت:رفتی خونه تو منقل رو پرکن اسفند و اتیش کن چشم نخوریاز خود راضی. یه وقت فکر نکنی مامانیو غرور ورداشته هاچشمک.نه. فقط نوشتم که انشاالله وقتی بزرگ شدی و مطالبو خوندی و مامانیم پا به سن گذاشته بودم بدونی که چه مامان باحالی دارینیشخند.خلاصه در همین حین بود که به سرمون زد بیاییم دنبال شما ودایی ومامان مصی تا ناهاروبرداریم بیاییم تو باغ بخوریم.قسمت باحالش اینجاست.مامانی بااسکیت پشت ماشین باباییو گرفتم و حرکککککککککتتشویق. صدای موزیک بالا و هوا توپ و بعداز مدتها حال وهوای مجردیهامهورا ...خیلی کیف کردم.نزدیکیهای پل اشاره کردم به بابا که:بزن بغل.دیدم انگار نشنیدابرو.بلندتر داد زدم:نگهداااااااااااار.اما نخیراسترس.بابایی شیطنتش گل کرده بود و میون انبوه ماشینها رفت بالای پل.اسفالتهای خیابونهای ما هم که ....و دندونهای مامانی تندتند میخورد به هم. خلاصه شانس اوردم رسیدیم به چراغ قرمز،والا بابایی همچنان قصد ادامه دادن داشت. پریدم تو ماشینوعصبانی یه ذره باباجونتو نوازش دادمنیشخند. بلاخره رسیدیم خونه. بابایی اومد بالا و بعداز 5 دقیقه با یه فرشته خوشگل اومدقلب. اخ که چقدر دلم برات تنگ شده بود. بوسه بارونت کردمماچ. دایی و مامان مصی هم اومدن و پیش به سوی باغ. الهی فدات بشم که عاشق طبیعتی.مدتها با خاک وبرگ و درخت مشغول بودی. بعد ناهار با دایی بردیمت تو چمن برا عکس.اما مگه می ذاشتیکلافه. بعد پست عوض شدو دایی رفت استراحت و مامان مصی جان اومد و بردیمت زمین بازی.چندتا پسر ناهنجار با توپ فوتبال مزاحم بچه های کوچیک بودن و نمیشد راحت بازی کنید.شما هم که دایم تذکر می دادی:اینجا نههههههههه.اونجا بازی کنید دوستم.افرین....اما کو گوش شنوامتفکر. از والدینشون هم که اثری نبود. راضیت کردیم به هوای خرید کتاب بریم.تا وارد مغازه شدیم مستقیم رفتی سراغ یه زنبور زرد که اونو بخریم.مامانی دوست داشتم یه چیز خوشگل تر برات بگیرم اما شما شیفته زنبوری شده بودی که دایی حمید مهربونت زحمت کشیدو برات اونو هدیه خرید.دستش درد نکنه. با زنبوری برگشتیم و تو مسیر برگشت طبق معمول همه نازت میدادن و قربون صدقهخجالت.اومدیم پیش بابایی و کلی براش شیرین زبونی کردی و باباییم ابلمبوت کرد بس که فشارت داد. بعدشم باهم رفتید بازی که یهو شنیدم بابایی میگه:مامانش دوربینو بیار می خوام عکسشو بگیرم که برگشتم و با یه صحنه وحشتناک روبرو شدمتعجب.بابایی گذاشته بودت رو درخت و رفته بود کنار و میخندیداسترس. دست و پام یخ کردوداد زدم:اخه شما مردا چرا اینقدر بی احتیاطید؟عصبانیطفلک مامان مصی هم وا رفته بوداز ترس.اره عشقم.می بینی دنیامون با وجود شما چقدر زیباست.الهی شکرت که ملیکارو به ما دادی.قلبقلبدوستت داریم تا بی نهایتقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهبد
9 فروردین 92 23:52
ماشاالله به این خانوم خوشگله.


ممنونم خاله جونی.
سارا مامان اینده
9 فروردین 92 23:54
وای چقدر نازی ماشاالله.خوشگل خاله ایشالا همیشه شادباشی


ممنونم خاله مهربونم
پويا
10 فروردین 92 1:53
سلام مليكا خانمي
يه سلام گرم و صميمي به بابا و مامان مهربونت
مليكا خانم تو هم خيلي ناز و دوست داشتني
هستي
از ديدنت خوشحال شدم
سال خوشي براي تو و خانواده محترمت آرزو مي كنم


ممنونم. من لینکت کردم فرشته ناز.
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
10 فروردین 92 1:54
خوشگل خانوم همیشه به شادی


سلام خاله مهسا جونم.ممنونم همچنین.
بهاره مامان ونداد
11 فروردین 92 1:35
ماشا.. عزیز دلم
همیشه به گردش امیدوارم سال جدید پر از شادی باشه براتون


ممنون خاله جون.همچنین.داداش وندادمو ببوسید.


مامان زهره
11 فروردین 92 21:07
عزیزدلم،ملیکا خوشگله،انشاالله همیشه به شادی.مامانی ،خیلی مراقب این دختر نازت باش که چشمش نکنن هزار ماشالا جیگره.


چشم.ممنونم از حضور گرمتون.
نیلوفر
14 فروردین 92 14:58
مثل مامانش همیشه خوش تیپ و خوشگله همیشه شاد باشید


ممنونم نیلوفرم.میبوسمت