عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

برنامه مامان برا اینده ملیکا طلا

1391/12/9 1:10
نویسنده : مامان راحله
201 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم، دلم میخواد خیلی چیزا یادت بدم...

منتظرم 4 سالت تموم شه ببرمت استخر شنا یادت بدم اسکیت یادت بدم و زبان انگلیسی.مامانی پیش از ازدواج با بابایی هم شنا هم اسکیت اموزش میدادم.عینکانگلیسیم هم خوبه اما اینو دیگه باید بری کلاس.دیروز تو ماشین بهم گفتی:مامان ماشین به انگلیسی چی میشه؟تعجبفهمیدم که خودتم علاقه داری به زبان.خوشحالم.اما اسکیتو زیادم دوست ندارم بازی کنی. چون خطرش زیاده. خودم وقتی میرفتم تو پیست مامان مصی کلی برام نذر کنار میذاشت.خندهاخه مامانی علاقه به سرعت داشتم.ولی دوست دارم شناگر خوبی بشی.  انشاالله. الان که دارم این مطالبو می نویسم با مامان مصی رفتی حموم .گاهی صدای خنده هات میاد گاهی هم گریهاخه میگی:مامان مصی منو نشور میخوام بازی کنم.یه وقتایی هم میگی:مامان مصی خیلی دوست دارم.هندونه میزاری زیر بغلش که نشورتت.خندهقربون اون ووروجکیات برم الهی.                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)