عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

فرشته من در پارک(ادامه مطلبو بخون)

1392/1/16 21:19
نویسنده : مامان راحله
340 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

دختر گلم،امروز جمعه بود. شکر خدا بابایی ماشینو گذاشت خونه و منم از فرصت استفاده کردم و خانوم طلامو بردم بیرونلبخند. اول رفتیم پارک. کلی تاپ و سرسره و ماسه بازی کردی. بعد بردمت مراسم پیتزا خورون. بعدشم تو ماشین خوابت برد.خواب 1 ساعتی خوابیدی.بعدش بازم 1 ساعتی چرخیدیم و اومدیم خونه. قربونت برم که هروقت یه روز کامل در اختیارتیم و بهت خیلی خوش می گذره دقیقه به دقیقه میگی: مامان خیلی دوست دارم. عشقم،الهی خدا همیشه به مامان شرایط مناسب بده تا بتونم شادی و لذت رو بهت هدیه بدمماچ.الان هم که دارم این پست رو برات میذارم ،نشستی تو استخر بادیت و با عروسکهات بازی می کنی.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهتاب
25 اسفند 91 17:31
عزیزم چقدر ماشالا خوردنی هستی. مواظب باش میری بیرون نخورنت جیگرم.هی تیپ بزن دل مارو ببر.راستی مهتاب کوچولوی منم عین کلاهتو داره.


قربون مهتاب جون برم.ببوسیدش
مامان ارمیتا
25 اسفند 91 17:34
سلام مامان راحله عزیز. دخترتون ماشالا خیلی نازه. ببخشید دخالت میکنم اما به نظر من براش یه چشم نظر بزرگتر بنداز که کاملا مشخص باشه.این زیاد معلوم نیست. ببخشیدا تو رو خدا. اخه دلم نگرانشه. خیلی تو چشمه هزار ماشالا.


از لطفتون ممنون. این چه حرفیه؟شما لطف دارید به ما. چشم. حتما .باید بگردم یه خوبشو پیدا کنم. ببوسید نازگلتونو.
مامان ماهان
25 اسفند 91 21:14
سلام خانوم گلی.اسم وبلاگت خیلی برازندته ماشالا.خدا نگهدارت باشه الهی.


ممنون خاله مهربون. گلتونو ببوسید
مامان ماهان
25 اسفند 91 21:20
مامانی ملیکا طلا سلام. منم با مامان ارمیتا جون موافقم.یه چشم نظر مثل مال عزیز جون براش بندازید. ببوسید ملیکا خوشگله رو.


چشم.حتما. از حضور گرمتون ممنون.ماهان گلمو ببوسید.
مامان سروش و سروین
26 اسفند 91 1:17
سلام خوشتل خانوم. خوش می گذره پارک و شن بازی.....؟ الهی تو و همه ی بچه ها تنت سالم باشه و با مامان باباها همیشه خوش باشید. خصوصا ملیکا خانومی و مامان باباش.راستی نزدیک دریایین که رفتین شن بازی؟


سلام خاله جونی.ممنون اومدی پیشم. خاله جونی تو پارکی که رفته بودم،قلعه شنی داره. خاله مهربونم سروش جان و سروین جانو از طرف من ببوسید.
مامانی
26 اسفند 91 2:17
سلام دختر خیلی ناز وخوشگلی دارین بهتون تبریک میگم .. وبلاگ زیبایی دارین .من تازه واردم نیاز به کمک دارم میشه کمکم کنید به ما سربزنید.راستی اجازه میدین لینکتون کنم؟


سلام عزیزم.ممنونم. با کمال میل منم لینکتون کردم. همین الانم میام به وبلاگتون.اگه بتونم حتما کمکتون میکنم عزیزم.
مامان ملیکا کوچولو
26 اسفند 91 2:24
خطاب به مامانی: عزیزدلم ادرس وبلاگتو برام نذاشتیا. چطوری بیام پیشت خانوم گل؟
مامان آنی
26 اسفند 91 20:09
به به چه دخمل خوش تیپی
مامی باربد
27 اسفند 91 15:06
کاش اونجا بودم از اون صورت خوشگلت یه ماچ ابدار می کردم. ملیکا دوست داریم. ملیکا دوست داریم.