عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

چشمهای پیکوز

1391/12/27 13:24
نویسنده : مامان راحله
849 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم،یه گاو قرمز بادی داری که عاشقشی وخودت براش اسم گذاشتی(پیکوز).   برو ادامه مطلب                                                                                                                                 

یه شب یهو از خواب بیدار شدی و زدی زیر گریه. گفتی مامان گاویمو ببر یه اتاق دیگه. نمی خوام اینجا باشه. خیلی تعجب کردم اخه تو عاشقش بودی. در هر صورت بردمش وشما هم با خیال راحت خوابیدی. فردا صبح که بیدار شدی پرسیدم: دخترم چی شد دیشب گفتی گاویو تبعید کنم یه اتاق دیگه؟ گفتی اخه نگاهم میکنه. دوست ندارم شبا نگاهم کنه. فقط روزا نگاهم کنه. کلی خندیدم. شب که شد رفتم تو تاریکی گاویو نگاه کردم. دیدم ای بابا نازگلم حق داشت. فکر کن تو تاریکی 2تا چشم سفید زل بزنه به ادم. واقعا ناراحت کننده است.از اون شب به بعد هرشب گاو بیچاره تبعید میشه یه جا دیگه. ایناها. اینم چشمهای گاوی.                                                                                                                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمین
24 اسفند 91 16:43
ای جانم،چه با مزه
چه آهنگ قشنگی


سلام عزیزم. من خودمم عاشق این اهنگم.