عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

مامانی خوشگل کرده.

1391/12/25 17:24
نویسنده : مامان راحله
317 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز خانومم،امروز ...برو ادامه مطلب

مامانی از صبح ساعت 10 رفتم ارایشگاه تا موهامو مش کنم.{هورا.اخه مامانی عاشق مشمو 2 سالی میشد که مش نکرده بودم} از شما هم خیالم راحت بود چون پیش مامان مصی بودی. خلاصه تا ساعت 5 اونجا بودم ولی خوب ارزش داشت اخه شدم یه مامانیه جیگرطلاعینکنیشخندوقتی اومدم خونه بعد از کلی تعریف وتمجید از طرف بابایی و مامان مصی، تصمیم گرفتم گل دخترمو ببرم خانه بازی. دختر نازم شکر خدا رفتارت خیلی مودبانه و قشنگه و همیشه همه ازت تعریف میکنن.ماچاما عسلم گاهی جو گیر میشی و میخوای دوست جونیاتو بوس کنی اما انقدر محکم فشارشون میدی که طفلکیها ابلمبو میشن.نگران هرچی میگم که{ دخترم،نمیخواد کسی رو بوس کنی} گوشت به این حرفها بدهکار نیست.لبخند بعضی از بچه ها متوجه نمیشن که میخوای نازشون بدی و واویلا. بیا و درستش کن.تا بیاییم حسن نیتتو ثابت کنیم مورد اصابت چند ضربه ای از جانب دوستان عزیز قرار میگیری.عصبانیاما عیبی نداره. ملیکای من بخشنده و مهربونه.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بیتا
23 اسفند 91 0:42
دلمون اب شد. هم واسه ملیکا خوشگل هم واسه مامانی خوشگلیه عکس هم از خودت بذار دیگه.


مرسی عزیزم.عکس خودمو بذارم جواب باباشو چی بدم؟ممنون خاله جونی که پیشمون اومدی.
بهاره مامان ونداد
23 اسفند 91 1:25
عزیزم با افتخار لینک شدید بوس برای مامانیه خوشکل وملیکا نانازی


ممنون. خوشحالم کردید. ونداد جونمو ببوسید.