عروسک من ملیکا جانعروسک من ملیکا جان، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

*** اقیانوس عشق Melika ***

ملودی

1392/1/13 23:28
نویسنده : مامان راحله
175 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز دخترم،امروز غروب داشتی تو استخر توپت بازی می کردی که ...

بروادامه مطلبماچ

مامانی کانال پی ام سی رو یهو زدم اومد. اهنگ ملودی ارش بود.شما هم از کوچیکتریهات عاشق اون اهنگ بودی. تا اومدی باهاش نانای کنی اهنگ تموم شد . وای کولاک کردی. هی با گریه می گفتی : {ملودیو بزار میخوام نانای کنم.} هر چی میگفتم ماهواره بود. نمیتونم دوباره بزارم ،مجال نمیدادی و گریه میکردی. خلاصه مامان مصی هم برا اینکه اروم شی گفت: بیا ببرمت بیرون. شما هم دویدی و لباسهاتو دادی تنت کنم. منم خوشحال از اینکه اروم شدی. اما همین که رفتی دم در برای رفتن، بهم گفتی: {مامان،اومدم خونه برام ملودیو بزار نانای کنم.}تعجب وای حالا چی کار کنم. نگران سی دیشم تو ماشین باباییه. خلاصه، تو همین فکرها بودم که دایی حمید مهربون که صدای ملیکارو شنیده بود اومد یه سی دی بهم داد و گفت اهنگ ملودیو برات از اینترنت دانلود کرده. هورررررررررررررا. خیالم راحت شد.اخه دخترمو میشناسم. محاله چیزیو که میگه یادش بره. بلاخره خانوم طلا تشریف اوردن وطبق معمول با 2 تا سی دی . تا گفتی مامان فهمیدم چی میخوای بگی. فوری روشنش کردم و ملیکا جونمم  نانای نانای نای نای                                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارمین کوچولو
23 اسفند 91 0:45
وای خاله فدای نا نای نا نایت.کوچولوی خوشگل دوستداشتنی.معنی اسمت چیه خاله جون؟ خیلی اسم قشنگیه اما معنیشو نمیدونم.


مرسی خاله جونی. ملیکا یعنی:{فرشته زیبا}یک اسم رومی واسم مادر امام زمان(عج)است که بعداز مسلمان شدن اسمشان شد:نرجس
پرهام ومامانش
24 اسفند 91 9:48